fredag 6. mars 2009

Tyvlyttet

Jeg eier ikke manerer. For eksempel kan jeg fort ende opp med å høre på andre mennesker sine samtaler. Det er jo som kjent ganske ufint. Men fryktelig morsomt.

Idag da jeg var på vei hjem sto det tre menn og pratet på t-banen. Vet ikke helt om hva, det var ikke særlig intressant før en kvinne kom på på Nathionaltheatret. Hun strakte ut armen og følgende passiar forekommer:

Dame: Hei
Mann nr 1: (tar hånden til damen og rister den forsiktig) "Hei, eh (snur seg til mann nummer to og tre) dette er ekskona mi (snur seg til ekskona) dette er noen kolleger av meg"
(Mann nummer to og tre, en smule forvirret, hilser høflig og snur seg bort)

2 kommentarer:

StoreSøster sa...

Fniiis!!!

Anonym sa...

Hahaha! Hahaha! Åh, jeg elsker dumme osloensere som kommer ut for pinlige situasjoner. Hvor teit skal du väre for å HÅNDHILSE på ekskona liksom? Hahaha <3 Jeg må komme meg på en tur til Oslo å ta kollektivtransport altså, det er uslåelig.