søndag 19. april 2009

Det lösar seg,det gjør det alltid

Snart skal jeg på loppemarked å lete etter spisestoler. Men først skal jeg meddele at det løser seg.

  1. Jeg søker jobb på Musehuset, og den nye pedlederen har lovet å gi meg tilbakemelding før 1.mai. Om jeg ikke får den er det helt okei, får jeg den er det juleaften og 1.mai på en og samme dag. Opp alle jordens bundne treller varer helt til påske.
  2. Jeg kommer til å ha spisebord og stoler til 1.mai. Det kommer også til å finnes en sofa man kan sitte i. Dessuten har jeg endelig fått innført fredagsvask, så skittent kommer det heller ikke til å være.
  3. Mamma overlevde operasjon og har kommet seg hjem igjen.
  4. Strømbaksmellen er stor og stygg, men heldige meg har fast inntekt. Tur til Trøndelag blir nok en gang utsatt dog.
  5. Here comes the sun; 15 deilige varmegrader i Tigerstaden idag.

3 kommentarer:

StoreSøster sa...

Oj, com æ glede mæ te å prøv spisebord å stola!!! Sia 1. mai e på en fredag e det vel itj nyvaska, men det spiller ingen rolle!!!!!!

Anonym sa...

Jo, vask. Ellers kjæm æ'tj.

Rannveig sa...

Pft. Alle vet at gode husmødre vet å holde reint i huset; har tatt meg fri dagen før for nettopp å sørge for en nyvaska heim til dere kommer. Hvis dere oppførerer dere pent blir det muligens nye sengeklær også.