lørdag 25. april 2009

It's good enough for me

Hendene mine har blitt tørre og flisete. De rasper borti det meste, tenker at det blir en fryd når man skal begynne å ta på seg tynnstrømpebukser. "Ikke la hendene avsløre deg" står det med store bokstaver på forsiden av et eller annet moteblad. Videre i artikkelen kan jeg lese at du kan være så velstelt og striggla som du bare vil, hvis hendene dine ikke er fløyelsmyke og nymanikyrert er du ikke bra nok. Og kjæreste får du deg aldri.

Dessverre er det lite å gjøre med at sandkasse og vasking tærer på hendene. Jeg får trøste meg med at mormor sine hender var tørre og flisete de også. Og de hendene savner jeg enda.

2 kommentarer:

StoreSøster sa...

Åsså har du jo kjæreste også :-)

Rannveig sa...

Ja, det har jeg gitt. Men ifølge damebladet er arbeidshender bortimot grunn nok i seg selv til å slå opp, så en vet aldri;)