tirsdag 8. juni 2010

To innlegg på en dag?

Det kan bare bety en ting: Jeg har tusen andre mer fornuftige ting å gjøre/tenke.

Jeg liker ikke når ukene fylles opp. Når ikke en eneste friettermiddag er i sikte, blir jeg panisk. Faktisk blir jeg så til de grader panisk, at hjernen min "lager" en fridag for meg. Den bare instiller seg på at på tirsdag skjer det ingenting. Da kan du gjøre ingenting og være teit i sofaen sammen med en boks läkerol og uanstendige mengder iskaffe.Dette klarer den helt fint, selv om både hjerne og undertegnede er fryktelig klar over at det er sameiestyremøte den kvelden, og at den eneste kaffen man egentlig burde tilbringe tid sammen med, er trakterkaffe hos naboen.

Saken er at jeg trenger min meningsløse tid. Den tida hvor jeg leser blogger, eller mest av alt, spiller tetris. Tetris er muligens det eneste som holder meg sånn stort sett på den riktige siden av gærenstreken. Tetris eller et annet, like enkelt, like dumt spill. Ta en pause fra mennesker.

Når jeg blir stor skal jeg bli misantrop. I mellomtiden kan jeg være tøff i trynet å si at menneskearten er slitsom. Bare legge til at det finnes jo unntak. Og i slengen innrømme at de som ikke er unntak også får en del sjanser hos undertegnede.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oioi! Oriatoriekor + to innlegg! Du er kreizi!