torsdag 6. mai 2010

Plutselig har jeg lyst til alt! Jeg vil blogge, lese barnehagepedagogikk, blogge om barnehagepedagogikk, skrive bok, lese Jane Austen, lage mat, spille piano, drikke kaffe,
drikke iskaffe, drikke te, lese blogger, være bloggpoliti, reise langt, reise kort, ha lange meningsfylte samtaler med kjæreste, ha korte menigsløse pasiar med nabo, løpe rundt i parken med tantebarn, sitte helt stille og høre på musikk.

Ukas helt er Kari Pape for boka "Æ trur dæm søv". Deilig med en pedagog som er godt planta i den virkelige barnehagehverdagen. Blir så inspirerende å jobbe med barn når man føler at man har de riktige verktøyene! En dag tror jeg faktisk jeg skal ta meg tid til å blogge litt ordentlig om det, men ikke idag. For idag er det fredag, og jeg har tusen ting jeg vil.

1 kommentar:

Frk Sjaastad sa...

Haha, med et navn som Pape e man jo dømt te å bli pedagog.