torsdag 22. april 2010

To hundre millioner år, bevare meg som tiden går

Mange barnehagearbeidsdager reddet. Mange andre dager reddet også. Jeg vet at de fleste tenker mest på ham som Ludvigsen, men en gang var han læreren i 1.klasse på Barne TV, og Hadet på Badet sangen er den fineste hadet-sangen jeg vet av.
Ord som blir tullet og tøyset med, og sanger som treffer deg mitt i hjertet. Fin fyr, trist og leit.
Hva er din favoritt Ludvigsen/Lorentzen sang? Jeg klarer visst ikke helt å bestemme meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg liker "Kanskje komemr kongen". Eller jeg liker ganske mange, men det som er så fint med "Kanskje komemr kongen" er at alle jeg noen gang har møtt som er remotly knytta til norsk kultur kan den.

Eller opp til gleder opp til sorger opp å si god morgen Norge, kanskje også.